با لاغری، چربی ها کجا می روند؟

دانلود تقویم 1394 با پس زمینه گل و طبیعت زیبا برای دسکتاپ کامپیوتر

تاریخ درج مطلب: 21 / 10 / 1393

با لاغری، چربی ها کجا می روند؟

مطالعات جدید محققان نشان می دهد که کم کردن وزن یا چربی سوخته شده از بدن افراد خارج شده و وارد هوا می شود.
تیم دانش مولکولی دانشگاه استرالیا چربی از بین رفته اتم را مورد برسی قرار دادند و چیزی که باعث تعجب آنها شد این بود که 84% چربی به کربن دی اکسید تبدیل شده و مابقی آن آبی است که از طریق ادرار، گریه، عرق کردن و دیگر راههای تخلیه H2O دفع می گردد.
با رأی گیری و سرشماری صورت گرفته از 150 دکتر، متخصصین تغذیه و مربّیان خصوصی، چربی در بدن تبدیل به انرژی می شود و مابقی افراد یا این قضیه را ندانسته و یا به غلط حدس زدند.
توضیحات در این زمینه که چگونه چربی به CO2 تبدیل می گردد، شامل واکنش های شیمیایی پیچیده ای است اما این امکان وجود دارد که دانش جدید در نهایت کمک شایانی را به دکترها، مربّیان و کارشناسان تغذیه کرده و آنها را برای توسعه راههای بهتر یاری کند.
نیازی نیست که برای کاهش وزن، سرعت نفس کشیدنتان را بالا ببرید. مطالعات نشان می دهد با چند نفس کوتاه پیش از حبس نفس (غواصی) می توانید به خواسته خود برسید و از همه مهم تر اینکه CO2 تولید شده از تنفس، برای کاهش وزن هیچ آسیبی به محیط زیست نمی زند.
نتایج مطالعات نشان می دهد چربی ها از طریق تنفس وارد هوا می شوند و مابقی از طریق مایعات بدن دفع می شوند و اگر رژیم اصولی را دنبال کنید، چربی ها کمتر به سایر نقاط بدنتان می روند و در آنجا ذخیره می شوند.

(منبع: yjc.ir)

 

 


 


منتظر پیام ها و نظرات شما عزیزان هستم؛ با تشکر ـ ع. دشتی

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط با این مطلب: سلامت، ،
:: برچسب‌ها: لاغری, چربی سوزی, دی اکسید کربن, تعریق, تنفس, رژیم لاغری,

بنده نه ادیبم، نه سیاستمدار، نه اقتصاددانم و نه هیچ چیز دیگر! سوژه های خود را از منابع مختلف گلچین می کنم، به امید آن که سهمی هرچند اندک در پُر کردن اوقات گرانبهای شما عزیزان داشته باشم. امیدوارم بنده را از نظرات مفید خود محروم نسازید!